I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 6, 2010

ZNOW UKRADZIONE/HACKED AGAIN

No coz,moid rodzy-plakac mi sie chce,ale nie bede.Tak wiele czasu spedzilam na SD,tyle pracy w niego wlozylam..a dzis przez jakas pozbawiona uczuc i skrupolow dziewczyne moja kariera sie konczy.Spodziewalam sie tego-majka15 atakuje po raz kolejny.Tak myslalam,ze to zrobi-jako,ze jest sposob na odzyskanie konta przez 3 dni ,wpisujac poprzedni email,nawet potwierdzony,dziewczyna znow ukradla moje konto,ale tym razem juz go nie odzyskam-personel sie nie przejmie.Mialam zmienic wczoraj wieczorem maila,ale nie mialam dostepu do komputera-hakerka to wykorzystala.Teraz na stardoll bede jako Public.Enemy ...a raczej nie bede w ogole.

:(
Dziekuje Wam.
Ufff....Niezle sie wystraszylam.Mam to konto z powrotem!
Ale to naprawde cud.Sama nie moge uwierzyc ,jakie mam szczescie.Niestety nie dowiecie sie,jak odzyskalam to konto-przez rozpowszechnienie tej informacji znow padlam ofiara hakerki.Nie piszcie zaproszen na Olkaa1231 w sprawie odzyskania,poniewaz beda odrzucane.Przykro mi.Jezeli ktos naprawde bedzie mial problem z dostaniem konta z powrotem,bardzo POWAZNY,podkreslam,moze pisac na gg lub ICQ,numer podam osobie,ktorej na 100% zaufam.Kontakt na 2 kontach ; Olkaa1231 i Public.Enemy .
Ojej...alez stresu sie nabawilam przez te kilka dni..!
A dzis juz naprawde.Jednak sredni dostep do komputera utrudnia Stardollowe zycie :)
PS.Bardzo dziekuje rowniez za ofiarowane stardollary!Potrzebowalam 1,zarobilam 9!
Podziekowania skladam:
a_sia
angel_gotico
missnati20
verrity
litosfera123
any1987
amanda4230
bluegirl3246
dorcia8844

2 comments:

Anonymous said...

Boże jak ludzie mogą być tak okropni! Trzymaj się. Może jeszcze odzyskasz konto! Musisz prubować!

Anonymous said...

a próbowałaś tamtego sposobu jeszcze raz?musisz wymyślić jakiś ekstra trudne hasło!spróbuj,proszę!Albo wyślij hasło na email rodzica...tego nie da się zmienić raczej...