I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 2, 2010

MY ACCOUNT IS HACKED

Listen guy,I r e a l l y need your help!!!My account Evelyn1988 got hacked by Majka15 !She stole my old DKNY and money!
PLZ REPORT MAJKA15 EVERYONE!
do not let hackers stay on Stardoll
/
Prośba do wszystkich Polaków,bo wiem,że wielu wchodzi na tego bloga.Jak na pewno już zdążyliście zrozumieć,Majka15 zhakowała moje konto Evelyn1988 i oczywiście ukradła wszystkie stare DKNY.Mam nadzieje,ze mi pomozecie-po prostu zgloscie ja do admina piszac,ze ukradla mi konto.Uwierzcie,ze to bardzo wazne dla mnie,jak i pewnie dla kazdego by bylo.

5 comments:

Stardollowy Świat said...

Oczywiście, że napisze do Admina o tym!

Unknown said...

Evelyn mnie także shakowała ta sama osoba proszę dopisz mnie koło siebie proszę to dla mnie ważne tka jak dla ciebie twoje konto proszę .... ''była kuleczka_10''
Sokntaktuj się ze mną jestem teraz pod nickiem buziol65
proszę ...

Weronika said...

O nie! Jasne, że ci pomogę! Jesteś naprawdę miłą osobą i wielu ludziom pomagasz i musimy coś zrobić z tą hackercą!

Anonymous said...

Kochana jeśli ukradła ci to konto mniej niż 3 dni temu i zmieniła hasło oraz email to gdy klikniesz,żeby ci przypomniało hasło,podasz swój nick i email jaki miałaś to ci wyślą ink,aby go przywrócić i zdobędziesz hasło!Spróbuj zrobić to nawet jeśli minęły 3 dni,bo może nadal mają twój email w pamięci...

Mam nadzieję,że pomogłam:)
Wiem,że jesteś bardzo miła i nikt nie pozwoli na to,żeby ona do końca ukadła ci konto,ale nie czekaj z założonymi rękami i próbuj wszystkiego...Jeśli chcesz jakieś sposoby ode mnie wiedzieć to pisz na email gwiazda873@wp.pl bo ja przed świętami też miałam ukradzione i hackerka głupia nie ma już konta:P tu jest podobna sytuacja,bo kradnie wielu osobom konta...

DirtyTrack-taki mam nick na stardoll

Anitusiaaaaa said...

Nie wiem czy moje przypuszczenia są słuszne, ale może jej konto też zostało zhakowane.? Bo po co ma kraść konta z mniejszą ilością SP od swojego.?