I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 3, 2010

Inne konta hakerki

Wystarczy zobaczyć wpis Sylwia1613 tutaj ,aby wiedziec,ze Majka15 operuje naprawde wieloma kontami.Oprócz tego wiecej kont mozna zobaczyc tu .Podejrzewam takze Kunoichi . Ale pewna nie jestem.
O,zauwazylam wlasnie,ze sahara74 wyprzedzila mnie z postem... Alez ona jest szybka :) W kazdym razie bardzo serdecznie dziekuje jej i wszystkim ,ktorzy probowali pomoc,badz tez pomogli,czy wspierali dobrymi radami,m.in.
wer-nika3
DirtyTrack
misseczka105
cleeven97
Anitusiaaaaa (anonimowy,o ktorym pisalam wczesniej)
Jestescie kochani!
PS.Chyba zaczne prowadzic bloga po polsku...Ale jest maly problem z polskimi znakami.No nic,poradzimy sobie :}

7 comments:

Anitusiaaaaa said...

Parę postów niżej napisałaś, że usłyszałam plotkę, że konto 'Majka15' zostało również skradzione. A ja w pewnym komentarzu napisałam 'Nie wiem czy moje przypuszczenia są słuszne, ale może jej konto też zostało zhakowane.? Bo po co ma kraść konta z mniejszą ilością SP od swojego.?' piszę w nim, że to są moje PRZYPUSZCZENIA. O całej sprawie dowiedziałam się z bloga 'Sahary74' a żadnej plotki nie usłyszałam. Co do zrzutów ekranu, faktycznie, widać, że większość rzeczy kupiła 'Majka15', ale bądź co bądź, nie oznacza to, że jej konto też nie zostało skradzione.
Podzielam Twoją radość z odzyskania konta, pozdrawiam.

Kama said...

O to super ciesze się ;P

Weronika said...

Nie pisz polskich znaków ;) Jakoś odczytamy nie? ;*

Feiferno said...

Nie musisz nawet pisać po polsku :) Istnieje coś takiego jak tłumacz :D
więc z łatwością możemy sobie wszystko przetłumaczyć. A dla mniej obeznanych proszę :) :
http://translate.google.pl
lub
http://translate.google.com

Zależy co kto woli :)

Brenda said...

Widze,ze nie kazdy to wie-translator tlumaczy doslownie i nie wszystko.Poza tym umiem swietnie polski,wiec o co chodzi?

karolcia2873 said...

Jest taka hakerka i się nazywa _Rozdaje_Ss_ na pisała że doładuje 20 kont z karty kredytowej a 10 z komórki!!ALE TRZEBA PODAĆ HASŁO!!!!!!!! to na pisała dokładnie na stardollu "moge doładować konto tylko 20 osobom z karty kredytowej
a 10 z kom
wszystko za free
pomagajmy sobie
do tego musicie mi podac hasło ale ja tylko wejde załaduje i sie wynosze a wy odrazu zmieniajcie hasło

wybierajcie czy chcecie z karty czy z kom" w klubie _..SuperStar.._

Pat said...

NMZC :**