I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 28, 2010

Krotkie info

Tak,tak,jestem.Wrocilam,chociaz czasu na stardoll mam malo i coraz mniej.Mam mase rzeczy na glowie-zalicznia,proby,sesje itp. ,wiec o komputerze i stardoll nawet nie mysle.Odizolowalam sie od komputerowego swiata,ale to chyba lepiej.Wierzcie mi,ze im czlowiek ma mniej czasu,tym lepiej.Tak,tak - nauka przede wszystkim. Tak wiec bede tu raczej rzadko,a wy wszystko wiecie i tak z innych blogow wiec problemu nie ma.
No,mialam tyle do powiedzenia i zabraklo mi slow.
Wiec do uslyszenia,zobaczenia,napisania - jak kto woli.

3 comments:

Anonymous said...

do zobaczenie, usłyszenia i napisania ;) Dobrze zdanych sesji życzę ;)
wer-nika3

Brenda said...

haha,chodzilo o sesje fotograficzne,ale dzieki ;)

Weronika said...

;D TO prawie to samo:DDD xDD