I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 3, 2010

Odpowiedzi na Wasze pytania

Ale zanim odpowiem,chcialabym podziekowac wszystkim Wam,chyba juz po raz setny,za wszystkie cieple slowa.Moze juz Was zanudzam,ale naprawde jestem strasznie zaskoczona i wdzieczna za to,co piszecie!
Oczywiscie w duzej mierze to zasluga sahara74 (wiem,ze o tym tez pisze setny raz) - bardzo,bardzo mi pomogla.
Teraz jeszcze kilka waznych informacji,zanim przejde do kwestii odpowiadania na pytania.
1.Musialam skasowac informacje,jak odzyskac skradzione konto ze wzgledu na hakerow,a raczej jednego hakera,znanego jako Majka15 (czy tez Sylwia1613),wiec jezeli ktos wciaz chce wiedziec,jak je odzyskac,prosze pisac do mnie na priv na konto Olkaa1231 - nie w ksiedze gosci,ani tym bardziej nie w KG Evelyn1988.
2.Bardzo mi milo,ze wysylacie tyle zaproszen i wpisujecie sie w KG,ale pewnie nie zaakceptuje wszystkich prosb i nie odpisze na wszystkie posty,wiec,tak jak napisalam wczesniej-kontakt przez konto Olkaa1231.
A teraz kwestia odpowiedzi na pytania,jesli mozna to tak nazwac
(troche ogolnie)
LolaSweetGirl:Tak,ubrania sa moje.Nie,nie odzyskalam ich.Tak,wiem,ile kasy stracilam,ale w tym momencie to nie jest az tak istotne.Najwazniejsze,ze odzyskalam konto.
LolaSweetGirl,barbiepatka26: Wyslalam maile do admina ze wszystkich kont,i tak samo pewnie zrobily osoby,ktorym wczesniej ukradla konta-jak widac to nie dziala,bo mysle,ze juz dawno stracilaby swoje konto.Dowodem jest KG Sylwia1613-jak widac dziewczyna nie boi sie wyrazac swojej niezbyt grzecznej opinii o innych na forum.Czy ktos normalny moze robic takie rzeczy?Wierzcie mi,mieszkam w Ameryce i wiele juz widzialam.Biorac sprawe calkiem na serio,dla mnie ona jest niezrownowazona.
iti: Dzieki za info,nie sprawdzilam tego.Nie,mi haslo przyszlo po kilku sekundach-wyslalam maila,otworzylam poczte i dostalam link.
Jeszcze raz zbiorowe podziękowania.

7 comments:

Anitusiaaaaa said...

Z własnego doświadczenia wiem, że Adminom nie śpieszy się w rozwiązywaniu niektórych spraw. Szczególnie jeśli chodzi o członków niektórych krajów, m.in.Polaków. :(

Brenda said...

Tylko ,ze ja nie mieszkam w Polsce-pisze do nich z NY-oni nigdy sie nie spiesza jesli chodzi o kradzieze kont.

Anitusiaaaaa said...

W sumie to fakt, bo nie powinni pozwalać aby na ich stroni dochodziło do czegoś takiego.

Weronika said...

Jeśli napisze się do nich o skradzionym koncie to wysyłają ten sam formularz bla bla bla. Ja już kiedyś wysłałam jak ktoś mi się włamał na konto i tuż po doładowaniu no nieważne...straciłam troszkę sd ;/
No to pozdrówka i życzę, żebyś to konto miała wieeeeeeeeele wieeeeeeeele lat! ;*
wer-nika3

Anonymous said...

To są facia . Jak to można . Oni mają to głęboko w d***e . zapraszam do mnie ; www.julia-stardoll.blogspot.com

Verrity said...

bo ich nic nie obchodzi, ważna jest tylko ich kasa któą zbijają na stardoll.
AS jeszcze ta hackerka zablokowała kg!

Anonymous said...

Hmmm..Nie sądze.Jeśli odzyskałaś konto nie dawno to po kilku dniach jej usuną konto...Pewnie po 2-3.Ja tak miałam ze swoją złodziejką.Ale może lepiej jak zrobisz tak jak ja?Spróbuj.Ja zrobiłam tak:napisałam do adminów w biurze klienta czy mogę odzyskać moje stracone stardollary i podałam nick.Oczywiście na drugi dzień odpisali,że nie działa słownik,ale zadziałali,bo jak chciałam wejść na jej konto (ostrzegałam już wszystkich) i nie dało się:)Prosiłam wszystkich znajomych,żeby sprawdzili czy oni mogą wejść,bo mogła mnie po prostu "bardziej zablokować" i okazało się,że inni też nie widzieli jej konta:)

Spróbuj,może pomoże;D

DirtyTrack