I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 23, 2010

Sponsorowane kluby,sen i co sie dzieje??


No wlasnie,o co kaman?Wchodze do Starplazy polskiej,a tam Moodie Wear dostepne dla Ameryki.Nastepnie wchodze w kluby i co widze??To co wy tez widzicie,tyle ,ze na spoilerze u gory.Wchodze do kina na proxy amerykanskim i nic mi sie nie zacina,wrecz przeciwnie.
Wy tez macie cos takiego,czy to tylko moj komputer tak zeswirowal??
Oczywiscie jak tylko znajde proxy do klubu Harajuku,to podam.
A o co chodzi ze snem?
Nic wielkiego,po prostu snil mi sie dzisiaj..Nowy Jork,w ktorym wszyscy mowili po polsku.Chyba nie moge sie przyzwyczaic :)

EDIT : Link do klubu sponsorowanego to www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1819560
Proxy poszukuje nadal.
EDIT2 : Tym razem HarajukuGirlPL mnie wyprzedzila,chyba musze popracowac nad refleksem :)
Otoz wiem juz,ze wcale nie nalezy wejsc przez goproxing.com ,zeby zapisac sie do klubu,tylko teoretycznie nalezy zmienic proxy na 62.105.163.43 : 80 ,ktore mi nie dziala,ale bede probowac dalej.

1 comment:

Weronika said...

Hehe ;D
No mi się coś takiego nie zdarza ;D