I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 10, 2010

Back to Poland

Pragne Was powiadomic,ze wracam do Polski...na kilka miesiecy.Prawdopodobnie pod koniec lutego przylatuje i zostaje do polowy czerwca,gdyz wybieram sie na koncert Metallici.Moj przyjazd rowna sie oczywiscie z koniecznoscia zmiany proxy przy darmowkach...Powinnismy zalozyc jakies Stowarzyszenie Wielbicielow Manualnego Proxy.Serio.
No a tak na marginesie,to u nas w domku bajzel jakby huragan przeszedl.Pakujemy sie,w piatek rano wyjezdzamy do Wloch z Alex.A,no prawda,nie wiecie,kto to Alex.No wiec przedstawiam Wam Alex,ktorej nie znacie.Alex to moja przyjaciolka i jedzie ze mna na narty.Koniec przedstawienia.Przy tym calym balaganie,udalo mi sie namowic Al do zalozenia konta na SD-po tylu latach zmagan :) Mozna zobaczyc jej profil,jest u mnie w bf.Dopiero zaczela,przypominam.Moja mama rozstroju nerwow dostaje!No tak,kto by sie nie wsciekl,gdyby kazano mu najpierw pakowac gacie razem ze skarpetami i innymi drobniejszymi czesciami garderoby,potem przynosisz taki napchany wor i slyszysz : Gacie only! No nie!
No,ale tu mozna gadac i gadac.A pakowanie czeka i nie odpuszcza.No coz,wszystko ma plusy i minusy.

6 comments:

Anonymous said...

ty to masz super ciekawe życie ;dd zazdroszcze ciii ;p

niunia1301

Brenda said...

Wierz mi,ze naprawde nie takie ciekawe,jak sie moze wydawac..

Anonymous said...

ciekawe ciekawe. masz no typowo amerykańskie życie. Szalone, zabawne i na pewno nie nudne. Takie które my możemy podziwiać w telewizji :D u was nie jest tak poważnie .Metallica powiadasz:) gdybym miała kase... no ale może pojadę i będę przed wejściem słuchała koncertu ;p

Brenda said...

Kurde ,przestan no,bo Cie zaraz pobije ;) W Polsce przynajmniej nikt nie lata z pistoletami i nie strzela do ludzi na ulicy,prawda?No w tym przypadku to w ny nigdy nie jest nudno!Co druga osoba ma bron :] Haha,wyjde tam do Ciebie :D
No a jeszcze do mojego zycia,to mam tyle samo problemow,co kazdy.Moze tak sie tylko wydaje,a wcale nie jest kolorowo,o nie.

Weronika said...

Ale mieszkasz w NY sklepy, gwiazdy, ulice zapchane ludźmi i wgl. Też tak bym chciała ;)

Brenda said...

bez przesady.po raz ostatni mowie. :)