I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 21, 2010

Studia

Hej :) Nie wiem,czy ktos tu jeszcze zaglada,ale nie moge wytrzymac i po prostu musze to napisac gdzies poza facebook'iem :D No wiec jak sie domyslacie Brenda wreszcie wybrala studia.I jest z tego powodu bardzo happy :) Kierunek to narazie hematologia,potem zobaczymy,czy cos jeszcze.Tak to wlasnie wyglada :)
Cos jeszcze?Link do FB na pasku bocznym :) Jesli ktos jeszcze nie ma konta,to zachecam do zalozenia.
Do uslyszenia,mam nadzieje,wkrotce :)

4 comments:

Anonymous said...

wooow mega ambitny kierunek

Anonymous said...

Ale super :)
Mam do ciebie pytanko.Za rok mam zamiar wyjechac na studia medyczne tez do NY :] Mozesz mi powiedziec,jakie jeszcze kierunki medyczne moge znalezc w NYU ? Czy to dobre studia?

Anonymous said...

Łał,ekstra;p nie brzydzisz sie? ;D

Brenda said...

Odpowiadam : Wykaz kierunkow mozesz znalezc na oficjalnej stronie Uniwersytetu,sa takie jak wszedzie,nie zabraknie onkologii,zwyklego lekarza pediatry,dermatologa czy neurologa.Na drugie pytanie ciezej mi odpowiedziec,bo studia zaczynam za kilka miesiecy,ale uniwersytety w stanach z reguly sa bardzo dobre.NYU jest jednym z lepszych.